הגשה היא שם המשחק – קופסאות יפות לתכשיטים יפים

0
2494
הגשה היא שם המשחק – קופסאות יפות לתכשיטים יפים

כל אחד ואחת מאיתנו רוצה להיכנס אל חנות תכשיטים כדי לקבל חוויה ולא רק כדי לקנות מתנה. ולכן, כשאתם מקימים חנות תכשיטים חדשה, עליכם לחשוב על חווית הקונה לפרטי פרטים – ובמיוחד על צורת ההגשה של התכשיטים שלכם. חברת יעקב נטוביץ' בע"מ מאפשרת לכם לבחור את האריזות המושלמות לכל מוצר בחנות התכשיטים שלכם, לחוויית קניה אבסולוטית.

ניהול מותג מתבסס על הפרטים הקטנים

כל מותג, ועל אחת כמה וכמה מותג תכשיטים, רוצה לשדר לקהל הקונים שלו את תחושת היוקרה והאיכות הכי גדולה שניתן למצוא בשוק. וכאשר השוק בתחום התכשיטים רק הולך ומתעצם, הבידול הוא חיוני, ובא לידי ביטוי בדרכים שונות. למשל, על ידי רכישה של קופסאות לתכשיטים עם דוגמה אישית או הטבעה של שם המותג שלכם. 

למה כל כך חשוב להשקיע באריזות ומתנות?

כאשר אתם רוכשים שקיות נייר ממותגות לחנות התכשיטים שלכם, אתם קודם כל עונים על הצורך העסקי בבידול. אך יתרה מכך, אתם מאפשרים ללקוחות שלכם לקבל מענה נכון ומדויק – בהתאם לדרישות ולציפייה שלהם. חווית הרכישה האולטימטיבית, במיוחד של מתנות יוקרה, היא חוויה שמתחילה ונגמרת בתחושה של הלקוח. ואתם רוצים לעשות כל שביכולתכם כדי לאפשר ללקוח לחוש מוערך וייחודי. אריזות במוצרים שכאלה משמשות, בנוסף לכל, גם כמקום אחסון בטוח לאורך שנים ארוכות, ומאפשרות למוצר להישמר תקין ונקי.

גם בתוך החנות – תצוגה מהממת שתופסת את העין

לא רק בשלב המכירה הסופי אתם רוצים למצוא מוצרי אחסון. גם בתוך החנות שלכם אתם רוצים להציע ללקוחות לקבל את המראה הוויזואלי המושלם למוצרים. כפועל יוצא, מנהלי חנויות רבים מחפשים מתקן לתכשיטים השונים, כמו למשל מתקן תצוגה לשעונים שיכול להביא לידי ביטוי את כל האיכויות השונות של המוצרים שלכם. כל מחשבה יצירתית, חדשנית ומקצועית בנוגע לחנות שלכם ולהתנהלות שלכם אל מול הלקוחות, יכולה לשפר פלאים את המכירות בחנות. כך שזו היא המטרה המרכזית שלכם, בתור מנהלי חנויות,  להשקיע בה את כל המשאבים שלכם במהלך ההקמה ולאורך השנים.

חברת יעקב נטוביץ' בע"מ היא חברה שעוסקת בייבוא, שיווק והפצה של מוצרי אריזה ותצוגה, עם התמחות עסקית בעולם התכשיטים. אנו מחפשים כל העת דרכים לאפשר לכם להציג ולארוז את המוצרים שלכם בצורה הבטוחה והאיכותית ביותר, לטובת הלקוחות, כדי שהעסק שלכם יצליח לפרוח. לפרטים נוספים וליצירת קשר עם הצוות- 04-8624804.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן