כיצד בוחרים מתנת חג ?רשת 'תכשיטי צבאן' מציעה מספר טיפים לבחירת תכשיט כשי לחג: 

0
1367
צילום: גל נוס

תכשיט  נחשב תמיד כמתנה עם ערך סמלי שכל אישה תשמח לקבל. בראש השנה והחגים אנו נוהגים להעניק מתנה למארחת, לאשה או למישהי אהובה, המעדיפה תמיד לקבל מתנה נוצצת, אישית ומקורית. 

מעצבי רשת תכשיטי צבאן, קיבצו מספר טיפים כיצד לבחור את התכשיט הנכון.
אז איך מתחילים בתהליך בחירת התכשיט כמתנה לחג?

הגדרת תקציב:  לפני שמתחילים בבחירה התכשיט, חשוב להגדיר את התקציב אותו רוצים  להשקיע עבור המתנה. 

החלטת מיקום הרכישה: מומלץ לרכוש ברשת הפרוסה ברמה הארצית (אם רוצים להחליף) המעניקה פתק החלפה, אחריות וכו. כמו כן מומלץ לרכוש במקום המציע מנעד רחב של מחירים אשר יתאימו לכל כיס.   

עבור מי התכשיט: כאשר בוחרים את התכשיט המיועד חשוב לדעת עבור מי התכשיט, החל בהעדפה אישית, דרך התאמה וויזואלית ועד למשמעות הרגשית אשר התכשיט יעניק.  

סוג התכשיט: שרשרת/צמיד: ישנם המון סוגים של משתנים בבחירת השרשרת והצמיד, כמו גודל, עיצוב וסוג המתכת. אם מדובר באישה אופנתית, חשוב שעיצוב התכשיט יתבטא בסמלים טרנדיים ועיצובים נועזים מהקולקציה החדשה. ישנן בחורות אשר יעדיפו תכשיט סמלי אשר יעניק משמעות עם מוטיבים מיוחדים שיציגו כלפי חוץ את עולמן הפנימי.  

  • טבעת: בבחירת הטבעת יש להבחין במבנה האצבעות של היד, אלו בעלות אצבעות ארוכות ודקות ישמחו לענוד טבעות דומיננטיות ורחבות ואילו נשים בעלות אצבעות עבות וקצרות, ינעדו טבעות עדינות וצרות, כדי להעניק לכף היד מראה מעודן. 
צילום: גל נוס
  • עגילים: מדובר בתכשיט שתמיד ישדרג את ההופעה החיצונית אך גם ככזה שצריך להתחשב במבנה הפנים של האישה. כאשר מדובר במבנה פנים צר, עדיף לבחור בעגילים צמודים. אם מדובר במבנה פנים עגול, יותר מחמיא לענוד עגילים ארוכים. העגילים הם חלק בולט ובלתי נפרד מהפנים, לכן חשוב שיהיו תואמים ויחמיאו לאזור הפנים. 

הרמוניה בין התכשיטים:
בחירת התכשיט צריכה להתאים לתכשיטים של אותה אישה, כך שהשילוב יעשה בצורה הרמונית ומרשימה. בשילוב של שרשרת עדינה וצנועה, ניתן לשלב עגילים דומננטיים עם נוכחות. יש לקחת בחשבון את יתר התכשיטים הקיימים בבית בכדי לא ליצור מראה עמוס.

איכות התכשיט:
ברכישת התכשיט יש להתחשב לא רק בהתאמתו למבנה הגוף ולתכשיטים הקיימים, אלא גם באיכות החומר גלם ממנו התכשיט עשוי. ברכישת תכשיטים יש לוודא כי הם בעלי תו תקן  של מכון התקנים הישראלי. כאשר התכשיטים מעוטרים ביהלומים יש לוודא את קיומה של התעודה הגמולוגית. 

רשת תכשיטי צבאן, מפעילה בישראל את רשת צבאן המונה 44 סניפים בפריסה ארצית, ביניהם: 26 סניפים ברשת המשביר לצרכן. לרגל ראש השנה מציעה הרשת מגוון רחב של מבצעים, הנחות והטבות.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן