פנינה רוזנבלום מתרחבת וחתמה על הסכם שותפות לייצור קו תכשיטי יוקרה

0
1734
צילום עינת גולן

אשת העסקים פנינה רוזנבלום חתמה על הסכם פעילות משותפת עם חברת ZOFIOF , המתמחה בייצור תכשיטי יוקרה ייחודיים, ובכך מרחיבה את פעילותה ונכנסת לתחום חדש: ייצור בלעדי ושיווק סדרת תכשיטי יוקרה מעוררי השראה תחת המותג Diamonds Love  מבית פנינה רוזנבלום.

בשלב ההשקה הראשוני תשקיע החברה כרבע מיליון ₪ במאמצי שיווק ופרסום, ואף תעלה בקמפיין רחב היקף שיכלול פרסומת, הפקת קטלוג, מודעות במגזיני נשים ופרסום בזירה הדיגיטלית, באתרי התוכן הגדולים וברשתות החברתיות" , תחת הסלוגן "חברי את המשפחה אליך".

לדברי פנינה רוזבלום: "המיזם החדש שנערך בשיתוף עם חברת תכשיטי צופיוף, דור שלישי למשפחת יהלומנים, הוליד קולקציה יוקרתית המיועדת לכל המשפחה, אשר מעבר למראם היפה של התכשיטים, מעניקה לרוכש ערך סנטימנלי מיידי וחיבור לאנשים ולרגעים החזקים והמעצימים ביותר בחיים."

לדברי אלון צופיוף, מנכ"ל ובעלים של חברת ZOFIOF  : " הקולקציה אשר עוצבה על ידי פנינה רוזנבלום מיוצרת  ברמת גימור גבוהה ביותר. כמו כן, לכל תכשיט תעודה גמולוגית המפרטת את ערך התכשיט ומאפשרת לבטחו בכל חברת ביטוח ולהעבירו מדור לדור. "

התכשיטים יוצעו למכירה החל מחודש יוני  במחיר: עלות אות בודדת, כולל שני צמידים בצבעי שחור ולבן- 1350 שקלים. כל אות נוספת הינה בעלות של 1175 ₪.

צילום עינת גולן
צילום עינת גולן

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן