קמפיין "יהלום במתנה": רשת צבאן יוצאת לקראת החגים בקמפיין חגיגי בעלות של 500 אלף ₪

0
300
טבעת יהלום במתנה ברשת צבאן צילום יחצ

רשת תכשיטי צבאן המתמחה בעיצוב ושיווק תכשיטי זהב ויהלומים, יוצאת  לקראת ראש השנה וחגי תשרי בקמפיין רחב, באמצעות משרד הפרסום: שמעוני פילקנשטיין, בתקציב הנאמד בכ – 500 אלף ₪.

במסגרת הקמפיין תושק קולקציית תכשיטים חדשה, במחירים אטרקטיביים במיוחד. הקמפיין יכלול:  מגזינים, אתרי אינטרנט, שילוט, דיגיטל, פעילות ברשתות החברתיות ופעילות בנקודות המכירה.

טבעת יהלום במתנה ברשת צבאן
צילום יחצ

במקביל יערך קמפיין  ברדיו רחב, במסגרתו  תעניק רשת תכשיטי צבאן, מידי יום למאזינים   טבעת יהלום – במתנה! קמפיין הרדיו הראשון  יחל השבוע ברדיו דרום, בתכנית  המובילה  "בחצי היורם" בהגשת יורם סוויסה,  שתשודר מידי  יום בין השעות 12:00-14:00.

לדברי אודליה קפלינסקי אורבך: "מסקרים שערכנו בתחום התכשיטים בישראל עולה כי הצרכן הישראלי מחפש לרכוש תכשיטי זהב ויהלומים ברשת הנתפסת אמינה, איכותית ואופנתית, אנו כבר בקמפיין החדש נחדד את כל המסרים החדשים, במסגרת התוכנית האסטרטגית החדשה של הרשת".  עוד מסרה אורבך: "ראש השנה נחשב לחג התכשיטים, על כן נשקיע בקמפיין ממוקד, והפעילות ברדיו תחזק את הטראפיק לסניפי צבאן".

טבעת יהלום במתנה ברשת צבאן
צילום יחצ

רשת תכשיטי צבאן, מקבוצת צבאן בכור, מפעילה בישראל את רשת צבאן המונה 44 סניפים בפריסה ארצית, ביניהם: 26 סניפים ברשת המשביר לצרכן. הקבוצה נוסדה בשנת 1975 וכיום הרשת נחשבת לאחת הקמעונאיות המובילות בתחום התכשיטים בישראל. החברה משווקת תכשיטי זהב, יהלומים ואבני חן, בעלי תקן של מכון התקנים הישראלי.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן