טבעות אירוסין בוחרים חכם

0
2891
טבעות אירוסין בוחרים חכם

איך לבחור טבעת אירוסין

חתנים יקרים, המאמר שלפניכם יצייד אתכם במידע חיוני ובטיפים שיסייעו לכם לרכוש טבעת אירוסין מושלמת עבור בחירת לבכם, תהליך של תכנון חתונה הינו תהליך מורכב, כאשר שלב בחירת טבעת האירוסין הינו השלב הראשון בכל המסע לקראת יום החתונה. אז איך תקנה לה טבעת אירוסין שהיא ממש תאהב?

מתחילים בשלב של מחקר שוק..

טרם כניסתך לחנות התכשיטים, חשוב שתתגבש עם עצמך על סגנון הטבעת המועדף. התחל עם בילוש קל.. יש גברים שהם יותר ישירים ופשוט שואלים את הכלה לעתיד.. אך אם אתה רוצה לשמור על גורם ההפתעה התייעץ עם חברים או עם בני משפחה. עצם הכרת סגנון הלבוש, המותגים המועדפים, האקססוריז שבת הזוג אוהבת כבר יכול לקדם אותך בשלב של בחירת הטבעת שתמצא חן בעיניה. תכשיטנים בעלי ותק בתחום ידעו באמצעות מידע חיוני זה למצוא עבורך טבעות אירוסין אשר יענו על הציפיות. בשלב של המחקר המקדים כדאי שתצבור מידע חשוב אודות יהלומים, מידע זה כולל כל אחד ממאפייני ה-4c שהם: בהירות היהלום, חיתוך היהלום, משקל היהלום, ניקיון היהלום..

מציבים תקציב

כל הנושא של טבעת אירוסין במחיר 3 משכורות כבר לא ממש רלבנטי למציאות של היום, השקע את כמות הכסף שיש באפשרותך. תוכל למצוא מגוון רחב של טבעות אירוסין במחירים שונים, כאשר מחיר הטבעת נגזר בעיקר מהיהלום.

סדרי עדיפויות

על אף התקציב המועדף האתגר הגדול ביותר בבחירת היהלום המושלם הינו למצוא את האיזון הטוב ביותר בין גודל היהלום, איכותו, ומחירו.. ישנם גברים שיהיו מעוניינים ביהלום גודל 2 קראט כאשר איכות היהלום אינה קריטית מבחינתם ואחרים מעדיפים איכות על פני גודל, כלומר ירכשו טבעת אירוסין משובצת יהלום קטן יותר, העיקר שיהיה איכותי..

מגמות השוק

אם לאחר כל מאמצי הבילוש שלך נותרת עדיין ללא כל מושג באשר להעדפתה האישית של בת הזוג בנוגע לטבעת האירוסין, אך עדיין הינך מעוניין לשמור על גורם ההפתעה, הכרת המגמות הקיימות בשוק עשוי לסייע לך בבחירת טבעת שברוב המקרים עונה על הציפיות.

במהלך עשר השנים האחרונות הטרנד החזק ביותר היה יהלום אינטנסיבי, טבעות יהלומים מעוצבות, אך בימינו אנו טבעות אירוסין קלאסיות תפסו את חזית הבמה. יהלום עגול הינו הסגנון המועדף ביותר וגם חיתוך רך.

סוג האבן – אם ידוע לך באופן ברור כי בת זוגתך לא מתלהבת מיהלומים תוכל לרכוש עבור טבעת אירוסין משובצת אבן ספיר, טבעות אירוסין משובצות ספיר גם הן מאוד נפוצות כיום.

טרנד חם נוסף הינו טבעות אירוסין עתיקות. ההעדפה העיקרית כיום הינה טבעות אירוסין עשויות מזהב טהור.

התאמת טבעות נישואין – כיום ישנו טרנד חזק של ענידת טבעת האירוסין בסמוך לטבעת הנישואין, בחירת טבעת אירוסין דגם סוליטר תתאים לטבעת נישואין עדינה.

לדעת להקשיב…

בהרבה מקרים בת הזוג מציינת במפורש כי טעמה האישי הינו שמרני וקלאסי והגבר פשוט מפספס זאת ומחליט כי טעמה האישי הינו יותר מעוצב.. חשוב לדעת להקשיב ובכך להעניק טבעת שתתאים לטעמה לאורך שנים ארוכות של כל חייה.

שיתוף

שלב של בחירת טבעת אירוסין הינו שלב שעשוי להותיר אותך עם הרבה מאוד סימני שאלה והתלבטויות, אל תעבור זאת לבד.. שתף מקורב או מקורבת בתהליך של בחירת הטבעת, גש עימו או עימה לבחור עבור בחירת ליבך את הטבעת המושלמת, הם יסייעו לך רבות בהתלבטויות הרבות שיתעוררו בשלבי הבחירה.

הגודל לא קובע!

גם אם תבחר עבור טבעת שלא ממש תואמת למידת האצבע שלה אין סיבה לשאוף מהתחלה לדיוק מלא, תמיד ניתן לבצע התאמות לאחר הענקת הטבעת במעמד הצעת הנישואין.

בלי לחץ

קח לך חודש וחצי לשלב של בחירת הטבעת, אין טעם להילחץ.. תכנן את מועד ההצעה לעוד חודש וחצי והתחל מהיום את החיפושים שלך אחר טבעת האירוסין ברוגע.. כך תוכל לקבל החלטה מושכלת ובטוחה. אלו בדרך כלל ההחלטות הטובות ביותר, לא?

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן