טבעת עם חריטה כמו יוליוס קיסר…

0
2679
טבעת עם חריטה כמו יוליוס קיסר...

לכל קיסרי רומי הייתה טבעת עם חריטה. זה לא היה רק תכשיט, הטבעת הזו שימשה חותמת ולכן היה אותה רק לאנשים שהיה להם תפקיד חשוב והיו צריכים לחתום על כל מיני צווים בעיקר של כיבוש עוד ועוד שטחים בעולם, ככה היה ברומי.

בסרטים תקופתיים של ראשית המאה, אפשר לראות גברים מסוג אחר שעונדים טבעות חריטה. מדובר על אנשי ממון, אנשים עשירים שענדו טבעת ועליה שמם או תאריך כלשהו או כל חריטה אחרת שביקשו, ואגב גם לנשים הייתה טבעת עם חריטה.

כמובן שטבעת שחרוט עליה שם היא משהו מאוד אישי ויענוד אותה רק מי שהוא בעליה. הרבה פעמים יש גם חריטה פנימית שיש לה משמעות כמו מילה, משפט או תאריך מסוים.

לחבר הכי אהוב שלי טבעת במתנה

אפשר לומר כי טבעת עם חריטה לגבר זו מתנה שהרבה נשים מזמינות לאהוב שלהן. יש משהו מאוד אישי ואינטימי בהזמנה של טבעת כזו. הרבה פעמים החריטה היא משהו משותף לשניהם או התאריך בו הם הכירו, או ראשי התיבות של שמותיהם ממש כמו שהם יעשו אחר כך בהזמנות לחתונה. 

המילה או האותיות הנחרטות צריכות להיות בעלות משמעות עבור בעלי הטבעת. זר לא יבין זאת. אם מדובר בתאריך יום הולדת ושם החוגג, אם מדובר במילה "פריז" שאולי לא עושה לאף אחד אחר שום דבר אבל הזוג הכיר במטרו בפריז למשל.

השם שלי והשם שלך

בעידן הלייזר כמובן שחריטות כמו טבעת עם חריטה נעשית באמצעות לייזר. פעם היו עושים את זה בעבודת יד. כיוון שכך מדובר על חריטה מאוד מדויקת מאוד יפה, ולא משנה מה חורטים זה יכול להיות זוג ידיים, שמות, משפט או איור של פרח. הלייזר יודע לעשות הכול. לכן יותר ויותר אנשים מסתובבים היום עם טבעות עם השם שלהם(כמו כאן). נשים אוהבות את טבעת החריטה שלהן עם ראשי התיבות שלהן, או עם חריטה של לב. יש כאלה שרושמות משפטים שלמים בתוך החישוק של הטבעת, ברכה או תפילה. משהו שהן רוצות ללכת אתו כל הזמן, שישמור עליהם וזה יכול להיות גם "מי שמאמין לא מפחד"…

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן