טבעות אירוסין ונישואין ומה שבין השניים

0
2502
טבעות אירוסין ונישואין ומה שבין השניים

אחד השלבים המרגשים ביותר בחיינו הינו שלב התרקמותו של התא המשפחתי. התא המשפחתי הינו נקודת מפנה מכרעת בחיינו, לכן מדובר בהחלטה ברת משקל בהחלט אשר מלווה בהתרגשות עצומה. אז אם אתה ניצב כעת בפני תקופה מרגשת זו של החלטה להציע נישואין לבת זוגתך כדאי שתבין מונחים בסיסיים הקשורים לטבעות המלוות את כל תהליך האירוסין והחתונה הלא הן – טבעות אירוסין וכמובן טבעות נישואין.

גברים רבים אינם מבינים את ההבדל בין השניים והמאמר שלפניך אמור לסייע לך בהבנת ההבדל שבין טבעת אירוסין לבין טבעת נישואין.

טבעות אירוסין

הנוהג המקובל בכל הקשור להצעות נישואין הינו להעניק טבעות אירוסין במעמד הצעת הנישואין. הענקת טבעת יקרת ערך המסווגת תחת קטגוריית טבעות אירוסין מהווה הצהרת כוונות של מציע הנישואין בפני בחירת ליבו, מדובר בהצהרת כוונות ברורה של הובלת הקשר למיסודו, בעצם מעבר לשלב חדש של הזוגיות. על אף שהטרנד העכשווי הינו לשתף את בת הזוג בבחירת טבעת האירוסין הנוהג המקובל הינו כי הגבר מתמודד עם בחירת טבעת אירוסין מושלמת עבור בת זוגו. הרבה משוכנעים כי יופיה של הטבעת תגרום לה להיענות בחיוב ונוטים להשקיע בטבעת אירוסין יוקרתית אך ברוב המקרים החתן מודע לציפיותיה של בת הזוג לקבל את הטבעת בזמן הקרוב והוא חיש מהר מתחיל חיפושיו אחר טבעות אירוסין קלאסיות אשר תתאמה למעמד המכובד.

יש משהו מאוד מתוק בהפתעת בת הזוג עם הצעת נישואין מרגשת ולכן גברים רבים לא יוותרו על אלמנט ההפתעה ויחפשו אחר טבעת אירוסין אשר תתאים לבת הזוג באופן מושלם.

טבעות נישואין

טבעות נישואין לעומת זאת הינן טבעות אשר נרכשות תוך החלטה משותפת של שני בני הזוג, תוך עמידה בכללים הברורים המחייבים מבחינת הדת. יש זוגות המעדיפים לרכוש טבעות נישואין זהות במראה ויש המעדיפים כל אחד לשמור על טעמו הייחודי. מבחינת הנוהג המקובל – בני הזוג מחוייבים בקידוש הכלה תחת החופה בטבעת או בפריט שווה ערך לפחות פרוטה.

תפקידה של כל טבעת..

טבעות נישואין וטבעות נישואין כל אחת נושאת באחריות שונה, טבעת האירוסין מסמלת את מחוייבותו של הבעל לבחירת ליבו להינשא לה בעתיד הקרוב- רחוק (תלוי בהחלטת השניים), טבעות נישואין מהוות קוד הסכמה חברתית של אלמנט מזהה באשר לסטטוס המשפחתי של האדם.

טבעות נישואין וטבעות אירוסין נראות שונה האחת מהשניה, טבעות אירוסין הינן ברוב המקרים טבעות משובצות יהלומים, או יהלום אחד מרכזי ( אלו בעצם טבעות אירוסין סוליטר), טבעות נישואין לעומת זאת הן טבעות קלאסיות, פשוטות, חלקות, ללא שיבוצי אבני חן ועשויה מחומר גלם אחד ללא ערבוב של חומרים אחרים.

סטייל…

בחירתן של טבעות הנישואין וטבעות האירוסין אמורות להתבצע תוך התחשבות בטעמם האישי של הנפשות המעורבות, או ליתר דיוק בטעמם של אלו אשר אמורים לענוד את הטבעות הללו. החל מצבע הזהב ועד לגודל, עובי, סגנון עיצוב וכ"ו.. כך לדוגמה יש נשים אשר תעדפנה טבעות אירוסין זהב צהוב ואחרות תעדפנה טבעות אירוסין זהב לבן.. יש נשים אשר תעדפנה לענוד טבעות אירוסין על אותה אצבע של טבעת הנישואין ואחרת יעשו הפרדה כך שכל טבעת תהיה מונחת על אצבע שונה.

מחירים…

מחירם של טבעות אירוסין לעומת טבעות נישואין הינו גבוה באופן משמעותי ברוב המקרים מאחר וברוב המקרים טבעות אירוסין נרכשות עם שיבוץ יהלום מרכזי, יהלום הינה אבן חן יקרה ביותר ולכן מחירה של טבעת האירוסין עשוי להיות גבוה באופן משמעותי ממחירה של טבעת הנישואין.

חשוב להכיר היטב את ארבעת מאפייני היהלום לפני שאתם מבצעים רכישת טבעת אירוסין מאחר שארבעת אלו משפיעים על מחירה של הטבעת ! לפרטים נופסים אודות יהלומים כנסו לאתר מרכז היהלומים.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן