יש דברים שרציתי לומר…

0
3564
יש דברים שרציתי לומר...

החיתוך, המשקל, הצבע וניקיון היהלום הינם ארבעת הגורמים אשר מלמדים אותנו מהו ערכו. ידוע שהוא חברם הטוב ביותר של הנשים ולרוב הוא יבצבץ בראש טבעת בעת שהבחור ישאל את שאלת השאלות ועד היום המדע עדיין חוקר את האבן המדהימה. אבל לא משנה כמה אנחנו מומחים בתחום, כל פעם אנחנו מגלים מחדש עוד ועוד עובדות שמשאירות אותנו פעורי פה. הפעם למומחים שלנו יש חשק להשוויץ קצת ולהציג בפניכם כמה עובדות שאולי לא כולכם מכירים.

אז מי שמבין קצת יודע שיהלום הוא מינרל עשוי פחמן טהור והוא החומר הקשה ביותר בטבע. אנחנו כבר יודעים שרק יהלום יכול לחתוך יהלום. שהוא משמש לחיתוך זכוכית, להצעות נישואין וכמתנות יוקרתיות כגון שרשראות, עגילים וצמידי יהלום. אבל אנחנו דווקא רצינו לחקור מה יש עוד לדעת על האבן המרהיבה. אז ליקטנו עבורכם 6 עובדות מעניינות.

כמה דברים שאולי לא ידעתם…

  1. אז כמובן שטבעות יהלומים משמשות לרוב להצעות נישואין, אבל מהיכן הגיע המנהג הזה? הצעת הנישואין הראשונה שידוע עליה עם טבעת יהלום התרחשה ב-1947 כאשר הארכי-דוכס מקסימיליאן מאוסטריה שלף טבעת זהב משובצת יהלומים בצורת M והציע נישואין לאהובתו מארי מבורגונדי.

  2. ברומא ויוון העתיקות האמינו שיהלומים הם דמעות האלוקים ושראשי החצים שיורה קופידון עשויים יהלום. אולי ההקשר הראשון בין יהלומים לרומנטיקה.

  3. המילה diamond באנגלית נובעת מהמילה היוונית adamas שפירושה האחד הוא בלתי מנוצח והשני הוא בלתי ניתן להריסה. כבר אז היוונים סברו שזהו החומר החזק בטבע.

  4. לא רק בצמידים, שרשראות וטבעות מעוצבות הופיע היהלום. בהודו העתיקה שובצו יהלומים כעיניים של פסלים דתיים. ההינדים האמינו שכל מי שיילבש פריט המשלב בתוכו יהלום יהיה מוגן מסכנה.

  5. בתקופת ימי הביניים בני האדם האמינו כי ליהלומים סגולות רפואיות והם מסוגלים לרפא כמעט כל דבר. מעייפות ועד מחלות נפש. אנחנו בוודאות יודעים שבאמצעות יהלום אפשר להרגיע אישה 🙂

  6. בהרבה תרבויות עתיקות האמינו שיהלומים מעניקים למי שלובש אותם כוח ואומץ ומלכים רבים שיבצו אותם על השריון שלהם בצאתם לקרב.

כשניסיון ומקצועיות באים מאהבה…

חברת BEN&GUY מציעה חוויית קנייה מהנה, מקצועית ואמינה של תכשיטי יהלום. החל בשרשראות, דרך עגילים וצמידים וכלה בטבעות אירוסין בבורסה ברמת גן. החברה הינה חברה רשמית בבורסה ליהלומים, דבר המבטיח לכם אחריות שתמיד יהיה לכם למי לפנות. המומחים שלנו פה לתת לכם כל מידע וייעוץ שתחפצו בהם. אין פה התלבטות. צרו עמנו קשר וביחד נבחר את המתנה המושלמת.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן