עיצוב שעונים לגבר

0
2996
עיצוב שעונים לגבר

עיצובי שעונים לגבר – סטייל או נוחות?

מאז המצאת שעון הכיס, נשאו גברים שעונים מסוגננים כסמל למעמדם החברתי, בשנים שחלפו מאז, חלה תמורה חיובית בעיצוב שעונים לגברים עד שכיום ניתן למצוא שפע אדיר של עיצובי שעונים לגבר, בסגנונות מגוונים ופונקציות שונות, החל משעונים אלגנטיים ומסוגננים וכלה בשעוני ספורט, שעוני צלילה, או שעון יומיומי. מעבר לעובדה ששעון לגברים הינו פריט שבא לשרת מטרה מסוימת, הרי שהיום הוא נחשב גם כפריט אופנתי לכל דבר, גם אם הוא משלב בתוכו פונקציות שונות, ולגברים רבים יש כמה וכמה שעונים המתאימים לסגנונות לבוש שונים ומגוונים.

עיצוב שעונים לגבר – הבחירה בין פריט אופנתי לפריט שימושי.

בניגוד לנשים שמסוגלות להתאים כל פריט למערכת הלבוש, גברים זקוקים למעט מאוד אביזרים נלווים לשדרוג ההופעה שלהם, כאשר אחד מהאביזרים הבולטים הינו שעון יד לגבר. בבחירה מבין שפע של שעונים לגברים, לרוב הלקוח יבקש לרכוש פריט שהוא קודם כל שימושי ולאחר מכן ישקול את מידת האופנתיות של הפריט. כלומר, שעון היד הנבחר אמור לשרת את המטרה שלשמה הוא נוצר ולהציג את השעה. בבחירת שעונים לגבר בקטגורית שעוני היד האופנתיים, ניתן למצוא שעונים לגבר מעוצבים בקפידה, תוך שימוש בחומרים שונים מטיטאניום ועד כסף וזהב ואף משובצים ביהלומים ושאר אבנים משובחות, לגבר שיודע להיות אופנתי ואלגנטי, בעוד שבקטגורית שעונים לגבר הספורטיבי, תוכלו בקלות למצוא שעוני ספורט קלים, העשויים רצועות פלסטיק נושם ודוחה זעה, הנותנים מענה לכל צרכיו של הספורטאי החובב כמו גם הספורטאי המקצועי, ומשלבים תכונות של מדידת דופק, תכניות אימונים, ספירת קלוריות שנשרפו באימון וכדומה.

עיצוב שעונים לגבר – אופנתיות היא לא בהכרח להתפשר על הנוחות.

גם אוהבי השעונים הפשוטים, עשויים למצוא כיום שעונים לגבר לטעמם, כאשר יש שעונים שמתהדרים בעיצובים קלאסיים ומעט שמרנים אפילו, בשילוב רצועות עור, גופי שעון משובחים והם אינם מסורבלים לענידה, בניגוד לשעונים לגבר בעלי רצועת מתכת עבה, שאולי יגרמו לתחושת כבדות וסרבול. באופן עקרוני, מרבית השעונים כיום, הם בעלי עיצובים גמישים למדי, ואם יש ללקוח העדפה לרצועת עור שתחליף את רצועת המתכת המורכבת לשעון, לרוב, יוכל להחליפה במעמד הרכישה בחנות השעונים.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן