תכשיטים בסטייל שלך…

0
2749
תכשיטים בסטייל שלך...

אם את מוצאת את עצמך מסתכלת על בנות אחרות ושואלת את עצמך איך הן תמיד לובשות את הדבר הנכון, עם סט תכשיטים מושלם ותיק תואם – הכתבה הזו בשבילך. לא כולנו נולדנו עם כישורי סטלייסט. החדשות הטובות הן – שזו יכולת שבהחלט ניתן לרכוש ולשכלל. מודעות של דוגמניות נוצצות והופעתן של כוכבות טלויזיה 'מתוקתקות' יכולות לבלבל אותנו עם שלל האופנות והטרנדים. עזרה של סטייליסט היא אופציה שתרוקן כמה מאות שקלים מכיסך וכך גם קניית אביזרי אופנה שלא יהלמו אותך. את הרי מכירה את עצמך – לא פעם קרה שהתלהבת מבגדים או תכשיטים שנגנזו חדשים במגרה או בארון.

אז איך תצרי את הסטייל שלך בבחירת תכשיטים? הנה המדריך המזורז:

שלב ראשון: מי את? כדי לבחור תכשיטים מתאימים, ובכלל – בחירות נכונות מגיעות מתוך היכרות טובה את עצמך, מה עושה טוב, עם מה את מרגישה בנוח ועם מה לא. הכיני לך רשימה שתעזור לך בשעת בחירת תכשיטים – רשימה זו יכולה לכלול למשל סעיפים כאלה: אני אוהבת לבלוט ולכן גם התכשיט שלי צריך להיות דומיננטי ויוצא דופן. או להיפך – כמוני, התכשיט שלי צריך להיות סולידי וקלאסי.

הוסיפי לרשימה גם סעיפים כמו: נוח לי עם שרשראות כסף ארוכות או שרשראות כסף קצרות נותנות לי תחושה של 'קולר', השרשראות שאני הכי אוהבת הן אלו המשובצות אבני חן, וכו'…הכניסי לרשימה זו את הצבעים שאת אוהבת וגם לקחים מן העבר – אילו תכשיטים היו הכי שימושים ואילו גנזת במגרה?

שלב שני: הגדירי צרכים. כדי להימנע מבזבוז מיותר של כסף על תכשיטים שלא תעשי בהם שימוש, הגדירי מה בדיוק את צריכה או משתוקקת אליו. באילו סיטואציות את מוצאת את עצמך חושבת:

"חבל שאין לי שרשרת תואמת או צמיד מיוחד"? מה העמדה שלך לגבי טבעות ועגילים – האם את רוצה תכשיט ליום יום, או לאירועים מיוחדים?

שלב שלישי: התאמה!

אחרי שהגדרת מהם הצרכים שלך,צמצמי את בחירת התכשיט רק לאלה שהולמים אותך ואת הבגדים שמאפיינים את המלתחה שלך. אם למשל רוב החולצות שלך הן בעלות מחשוף עמוק, כדאי לך להשקיע בשרשרת ארוכה אם אבן חן דומיננטית שתשתלב יפה עם המחשוף ואף תבליט אותו. אם רוב החולצות שלך צבעוניות כדאי לך לבחור בשרשרת כסף ללא אבן או עם אבן חן בצבע ניטראלי – כמו אבן זירקון שקופה. כמובן שעליך להתאים את התכשיט גם למבנה הפנים והגוף שלך. בחרי בתכשיטים שמחמיאים לך, לא באלו שמחמיאים לדוגמנית שבמודעה.

שלב רביעי: תקציב

עכשיו אחרי שהגדרת מה את רוצה וצריכה, מה מתאים לך ועל מה כדאי לוותר – הגדירי את גבולות התקציב שעומד לרשותך ועשי בו שימוש נבון! אל תתפתי לרכוש שרשרת שתשחיר כעבור מספר שבועות או כזו שעלולה להישבר. בתכשיטי כסף, כדי לוודא שהם מיוצרים מכסף 925 שהוא הכסף האיכותי ביותר.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן